Femten års reparasjonsforpliktelse

Femten års reparasjonsforpliktelse

OBH Nordica investerer i produktreparasjoner

Hva betyr et 15-års løfte om reparasjoner?

Hva betyr et 15-års løfte om reparasjoner?

Siden 1. januar 2022 har OBH Nordica investert i produktreparasjoner ved å utvide tilgjengeligheten av reservedeler for en rekke produkter i 15 år etter kjøpsdato – både for produkter som er lansert i 2022 og for eldre produkter som fortsatt er i produksjon. Tilgang til reservedeler utover garantitiden er et viktig steg i OBH Nordicas reise for å bidra til en mer sirkulær husholdning.

Vi er her for deg

Vi er her for deg

Våre produkter er laget for å kunne repareres hvis de går i stykker, slik at de får lenger levetid. Ingeniørene våre tar med seg tilbakemeldingene fra brukerne når nye produkter skal utvikles, slik at neste generasjons produkter skal bli enda enklere å reparere. Nye produkter blir systematisk kontrollert før de kommer på markedet, for å kunne kvalifisere for ”15 years repairable”-logoen.

Det skal være enkelt å reparere

Det skal være enkelt å reparere

Kontakt vår autoriserte servicepartner for å få tak i reservedeler til ditt OBH Nordica-produkt. Delene skal være rimelig priset, slik at du kan fortsette å bruke produktet ditt i mange år.